YIT myy Duetto II -toimitusrakennuksen Vilnassa, Liettuassa

YIT Oyj Lehdistötiedote 21.12.2018 klo 13.00

DuettoII

YIT on sopinut Duetto II -toimistorakennuksen myymisestä Baltic Horizon -sijoitusrahastolle Vilnassa, Liettuassa. Sopimuksen arvo on noin 18 miljoonaa euroa. Rakennus otettiin käyttöön joulukuussa 2018.

Duetto II on 10-kerroksinen, BREEAM-sertifioitu toimistorakennus, jossa on A-luokan energiatehokkuus. Rakennuksen vuokrattava pinta-ala on 8 300 neliömetriä, ja sen yhteydessä on 200 maanalaista parkkipaikkaa.

Duetto II sijaitsee Vilnan kehätien varrella alueella, jonne YIT on aiemmin toteuttanut samalle omistajalle Duetto I -toimistorakennuksen sekä Grand Office -toimistorakennuksen, hypermarketin ja lukuisia asuintaloja.

Baltic Horizon -sijoitusrahasto on pörssilistattu Nasdaq Tukholmassa ja Nasdaq Tallinnassa.

Lisätietoja antavat:

Peter Forssell, johtaja, Toimitilarakentaminen CEE-maat, YIT Rakennus Oy, puh. 040 532 2273, peter.forssell@yit.fi

Arja Korhonen, viestintäpäällikkö, YIT Oyj, puh. 040 5545806, arja.korhonen@yit.fi