YIT:n tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus vuodelta 2019 on julkaistu

YIT Oyj                                 Pörssitiedote                        19.2.2020 klo 8.00

YIT:n vuoden 2019 tilinpäätös, hallituksen toimintakertomus, vuosiesite, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement), palkka- ja palkkioselvitys sekä GRI-raportti (Global Reporting Initiative) on julkaistu yhtiön kotisivuilla. Hallituksen toimintakertomus sisältää selvityksen YIT:n muista kuin taloudellisista tiedoista.

Tilinpäätös, hallituksen toimintakertomus ja vuosiesite ovat saatavissa osoitteesta www.yitgroup.com/vuosi2019 ja tämän pörssitiedotteen liitteistä.

YIT:n vuoden 2019 selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys on julkaistu tämän pörssitiedotteen liitteinä sekä osoitteessa www.yitgroup.com/hallinnointi.

GRI-raportti on julkaistu tämän pörssitiedotteen liitteenä. Se on saatavana myös yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.yitgroup.com/kestavankehityksenraportointi.

Kaikki julkaisut ovat saatavilla suomeksi ja englanniksi.

YIT:n visio on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Syksyllä 2019 julkaistun yhtiön päivitetyn strategian painopisteinä ovat kaupunkikehittäminen, kiinteistöt ja palvelut. Näitä teemoja tuodaan esiin myös YIT:n vuosiesitteessä. YIT:n vuosiesitteen tavoitteena on kuvata yhtiön toimintarakennetta, toimintaympäristöä ja tulevaisuuden strategisia suuntaviivoja.

Kaikki julkaisut ovat saatavana ainoastaan sähköisinä PDF-tiedostoina. Sähköinen julkaiseminen tukee kestävän kehityksen ja ympäristövastuun tavoitteidemme saavuttamista.

Tommi Järvenpää, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 576 0288, tommi.jarvenpaa@yit.fi

Hanna Malmivaara, viestintäjohtaja, YIT Oyj, puh. 040 561 6568, hanna.malmivaara@yit.fi

YIT OYJ

Tommi Järvenpää