YIT:n pääkonttorin remontti aiheuttaa liikennejärjestelyjä Panuntiellä

YIT pääkonttori

YIT OYJ                     Lehdistötiedote 23.3.2018 klo 10.00

YIT remontoi pääkonttoriaan Käpylän juna-aseman vieressä, osoitteessa Panuntie 11, 00620 Helsinki, 26.3.2018 alkaen vuoden loppuun.

Työmaa aiheuttaa liikennejärjestelyjä Panuntiellä seuraavasti:

-        Jalankulku Käpylän juna-asemalta ohjataan kiinteistön kohdalta Panuntien länsipuolelle

-        Kadun varren pysäköintimahdollisuus kiinteistön kohdalla poistuu remontin ajaksi

Työmaa-alue rajataan ja kevyen liikenteen kulku ohjataan aidoin. Perkiöntien päässä pysäköintialueella sijaitsevat HSY:n keräysastiat siirretään työmaa-alueen tieltä Perkiöntien varteen tien oikealle laidalle.

Ajorataliikenteeseen tai kulkuun kiinteistössä toimiviin kauppoihin (K-Market Mustapekka, Alko) työmaa ei aiheuta muutoksia.

Remontin tavoite on ajanmukaistaa 1992 valmistuneen kiinteistön toimistotilat. Koppikonttorista siirrytään muunneltavaan monitoimitilaan, jossa on huomioitu muun muassa tiimityön, hiljaisen työn ja etätyön tarpeet sekä energiatehokkuus ja käyttäjien viihtyvyys. Kiinteistössä työskentelee noin 700 YIT:läistä.

Lisätietoja antavat:

Juho Repo, työnjohtaja, YIT Rakennus Oy, puh. 050 5388 755, juho.repo@yit.fi

Sakari Aro, projektikoordinaattori, YIT Rakennus Oy, puh. 040 5098 221, sakari.aro@yit.fi

Liite: Työmaa-alue, karttakuva

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2017 yhdistetty vuotuinen liikevaihtomme oli yli 3,8 miljardia euroa. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi