YIT etsii nelijalkaista Naapuriopasta

YIT OYJ Lehdistötiedote 3.5.2021 klo 09:00

Naapurikoiraopas

Naapurikoiraopas pääsee arvioimaan asuinalueita ja YIT Koteja koiran silmin.

Tunnistatko ensinuuhkaisulla koiraystävällisen kodin? Haluatko auttaa muitakin karvakuonoja löytämään asuinalueensa parhaat puolet? Jos vastasit kyllä, sinussa on potentiaalia YIT:n uudeksi Naapurikoiraoppaaksi – haku on juuri alkanut!

Vuoden 2016 alusta asti toimineet Naapurioppaat ovat YIT Kotien aitoja asukkaita ympäri Suomen. He jakavat kokemuksia ja vastaavat niin kodin omistamiseen, rakentamiseen, kuin naapuruston arkeen liittyviin kysymyksiin.

Naapuriopas-rinki on kasvanut viidessä vuodessa yli 30 hengen vahvuiseksi. Asuntojen äänieristyksen lisäksi Naapurioppaiden puoleen kääntyneet ihmiset ovat olleet kiinnostuneita naapurustosta yleisesti: miten taloyhtiö toimii ja millaista väkeä talossa asuu. Julkisen liikenteen ja lähiseudun palvelujen toimivuus ovat myös toistuneet kysymyksissä.

”Olemme ylpeitä Naapurioppaistamme ja heidän työstään. On hienoa seurata, miten vilpittömästi Naapurioppaat haluavat auttaa muita ihmisiä ja kehittää naapurustoaan”, toteaa YIT:n markkinointijohtaja Eeva Hirvijärvi.

Nyt joukon jatkeeksi etsitään siis ihmisen parasta ystävää, eli koiraa. Korona-aika on saanut ihmiset ottamaan paljon lemmikkejä, etenkin koiria. Neuvoille on siis varmasti kysyntää.

Naapurikoiraoppaana pääset arvioimaan asuinalueita ja YIT Koteja koiran silmin. Mistä löytyvät seudun parhaat lenkki- ja leikkipaikat? Entä millaisia retki- tai harrastusmahdollisuuksia lähiseudut tarjoavat?

Naapurikoiraoppaaksi voi hakea 23.5.2021 asti jakamalla sosiaalisessa mediassa kuvan tai videon, jossa koirasi näyttää meille, miten esittelisi kanssakoirilleen parhaat puolet reviiristään ja palvelusväestään (hashtagilla #naapurikoiraoppaat).

Voit myös jättää hakemuksen YIT:n verkkosivuilla, mistä löydät myös lisätietoja hausta.

Yksi onnekas koira saa pestin, mutta jokainen hakemuksensa laittanut on mukana koko vuoden herkkujen arvonnassa.

Naapurikoiraoppaan hausta
Koiranpentu kerrostaloasunnossa – ota nämä huomioon
Uuden kodin valinnassa kannattaa huomioida myös nelijalkaiset perheenjäsenet

Eeva Hirvijärvi, markkinointijohtaja, YIT Suomi Oy, puh. 050 371 2867, eeva.hirvijarvi@yit.fi
Johanna Savolainen, viestintäpäällikkö, YIT Oyj, puh. 044 305 4594, johanna.savolainen@yit.fi

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen kaupunkikehittäjä ja rakennusyhtiö. Tavoitteenamme on luoda entistä kestävämpiä, toimivampia ja vetovoimaisempia kaupunkeja ja elinympäristöjä. Kehitämme ja rakennamme asuntoja, toimitiloja ja kokonaisia alueita. Olemme myös vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja. Omistamme kiinteistöjä yhdessä kumppaneidemme kanssa, mikä tukee merkittävien kehityshankkeidemme toteuttamista. Tarjoamme asiakkaillemme myös kiinteistöjen arvoa parantavia palveluita. Työllistämme noin 7 400 ammattilaista kymmenessä maassa: Suomessa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Vuoden 2020 liikevaihtomme oli noin 3,1 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.