Lemminkäisen vuoden 2016 vuosikertomus julkaistu

LEMMINKÄINEN OYJ                PÖRSSITIEDOTE          1.3.2017 KLO 9.00

LEMMINKÄISEN VUODEN 2016 VUOSIKERTOMUS JULKAISTU

Lemminkäinen Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2016 on julkaistu osoitteessa www.lemminkainen.fi/vuosikertomus2016. Verkkovuosikertomus sisältää vuosikatsauksen lisäksi tilinpäätöksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä yritysvastuukatsauksen. Nämä on julkaistu myös tämän pörssitiedotteen liitteenä.

Tilinpäätös tilikaudelta 1.1.‒31.12.2016 sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen.

Vuosikertomus on saatavilla suomeksi ja englanniksi, ja se löytyy myös yhtiön verkkosivuilta osoitteessa www.lemminkainen.fi/sijoittajat.

LEMMINKÄINEN OYJ

LISÄTIETOJA:
Ilkka Salonen, talous- ja rahoitusjohtaja
Puh. 02071 53304
ilkka.salonen@lemminkainen.com

JAKELU:
www.lemminkainen.fi

Lemminkäinen on vaativan infrarakentamisen ja talonrakentamisen osaaja Pohjois-Euroopassa ja yksi markkina-alueensa suurimmista päällystäjistä. Rakennamme yhdessä asiakkaidemme ja 4 700 ammattilaisemme kanssa kestävää ja vastuullista yhteiskuntaa. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli 1,7 miljardia euroa. Lemminkäinen Oyj:n osake on noteerattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.lemminkainen.fi