Lemminkäisen vuoden 2014 vuosikertomus, tilinpäätös ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä julkaistu

LEMMINKÄINEN OYJ PÖRSSITIEDOTE 4.3.2015 KLO 9.00 LEMMINKÄISEN VUODEN 2014 VUOSIKERTOMUS, TILINPÄÄTÖS JA SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ JULKAISTU Lemminkäinen Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2014 on julkaistu osoitteessa www.lemminkainen.fi/vuosikertomus2014 sekä tämän pörssitiedotteen liitteenä. Verkkovuosikertomus sisältää vuosikatsauksen, tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1.‒31.12.2014 sekä Global Reporting Initiativen (GRI) G3.1-ohjeiston mukaisen kuvauksen yrityksen kes

LEMMINKÄINEN OYJ       PÖRSSITIEDOTE      4.3.2015 KLO 9.00

Lemminkäinen Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2014 on julkaistu osoitteessa www.lemminkainen.fi/vuosikertomus2014 sekä tämän pörssitiedotteen liitteenä. Verkkovuosikertomus sisältää vuosikatsauksen, tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1.‒31.12.2014 sekä Global Reporting Initiativen (GRI) G3.1-ohjeiston mukaisen kuvauksen yrityksen kestävän kehityksen mukaisesta toiminnasta. Kestävän kehityksen raportti perustuu yhtiön itsearvioon, ja se vastaa GRI:n mukaista raportointitasoa B. Vuosikertomus on luettavissa suomeksi ja englanniksi.

Lisäksi Lemminkäinen on julkaissut selvityksensä hallinto- ja ohjausjärjestelmästään (Corporate Governance Statement) vuodelta 2014. Selvitys on tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.lemminkainen.fi/sijoittajat.

LEMMINKÄINEN OYJ

LISÄTIETOJA:
Katri Sundström, sijoittajasuhdejohtaja
Puh. 02071 54813
katri.sundstrom@lemminkainen.com

LIITTEET:
Lemminkäinen vuosikertomus 2014 (pdf)
Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2014 (pdf)

JAKELU:
NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.lemminkainen.fi

Rakennamme yhdessä asiakkaidemme kanssa toimivia, turvallisia ja terveellisiä olosuhteita asumiseen, työntekoon ja liikkumiseen. Markkina-alueemme on Pohjois-Eurooppa, ja palveluksessamme on noin 5 600 ammattilaista. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli noin 2,0 miljardia euroa. Lemminkäinen Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.lemminkainen.fi