Lemminkäisen vuoden 2011 vuosikertomus, tilinpäätös ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä julkaistu

LEMMINKÄINEN OYJ PÖRSSITIEDOTE 9.3.2012 KLO 12.00 LEMMINKÄISEN VUODEN 2011 VUOSIKERTOMUS, TILINPÄÄTÖS JA SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ JULKAISTU Lemminkäinen Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2011 on julkaistu tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.lemminkainen.fi. Vuosikertomus sisältää vuosikatsauksen, tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1.-31.12.2011 sekä Global Reporting Initiativen (GRI) G3-ohjeiston mukaisen kuvauksen yrityksen vastuulli

LEMMINKÄINEN OYJ   PÖRSSITIEDOTE   9.3.2012 KLO 12.00

Lemminkäinen Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2011 on julkaistu tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.lemminkainen.fi. Vuosikertomus sisältää vuosikatsauksen, tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1.-31.12.2011 sekä Global Reporting Initiativen (GRI) G3-ohjeiston mukaisen kuvauksen yrityksen vastuullisuustoiminnasta. Vastuullisuustiedot on varmennettu, ja ne vastaavat GRI:n mukaista raportointitasoa C+.

Painetun vuosikertomuksen ja muita taloudellisia tiedotteita voi tilata Lemminkäisen verkkosivuilta osoitteessa www.lemminkainen.fi/media/tilauspalvelu tai sähköpostitse info@lemminkainen.fi. Vuosikertomus on saatavilla suomeksi ja englanniksi. Painettu vuosikertomus ilmestyy viikolla 12.

Lisäksi Lemminkäinen on julkaissut selvityksensä hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) vuodelta 2011. Selvitys on tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.lemminkainen.fi/sijoittajat.

LEMMINKÄINEN OYJ

JAKELU:
NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.lemminkainen.fi

Lemminkäinen-konserni toimii rakentamisen kaikilla osa-alueilla. Konsernin toimialat ovat talonrakentaminen, infrarakentaminen, talotekniikka ja kansainväliset toiminnot. Liikevaihto vuonna 2011 oli noin 2,3 miljardia euroa, josta kansainvälisen liiketoiminnan osuus oli noin kolmannes. Konsernin palveluksessa työskentelee keskimäärin 8 400 henkilöä. Lemminkäinen Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.lemminkainen.fi